התערבות עורך דין במקרה של תביעה נדחית

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

עורך דין
עורך דין

אובדן כושר עבודה היא אחד מהפחדים הגדולים ביותר איתם נאלץ להתמודד כל אדם עובד, אשר תלוי בעבודתו לצרכי הפרנסה שלו ושל משפחתו.

המשמעות של אובדן כושר עבודה באופן פתאומי, כתוצאה מתאונה או ממחלה קשה, עשויה להיות קשה מנשוא, ולגרור פגיעה קשה באיכות חייהם של האדם ומשפחתו, ואף לדרדרם לחיי עוני.

מסיבה זו, מדינת ישראל הגדירה בחוק מספר הטבות כספיות, אשר מטרתן לסייע מבחינה כלכלית לכל אדם אשר איבד את כושר עבודתו, וכך להבטיח את מימוש זכותו לחיים בכבוד, ומבלי ליפול לנטל על זולתו.

על מנת לזכות בהטבות אלו, יש באפשרותו של האדם לפנות לגורמי המוסד לביטוח לאומי, אשר מופקדים על הטיפול בבקשות אלו.

למרבה הצער, אנו חיים בעולם לא מושלם, ובשל כך גם פקידי הביטוח הלאומי עלולים לפעול בצורה רשלנית ולא מקצועית, ולדחות את בקשתו המוצדקת לקצבה של אדם הסובל מאובדן כושר עבודה.

מקרים כגון אלו עלולים להותיר את האזרח בתחושה שהוא ניצב לבדו מול המערכת, וכי אין גורם נוסף אליו ביכולתו לפנות לצורך קבלת סיוע ותמיכה מול הבירוקרטיה הממשלתית האטומה וחסרת הרגישות.

יש למי לפנות!

במידה ומצאת את עצמך במצב המתואר לעיל, חשוב בראש ובראשונה להזכיר ולהדגיש, כי אתה לא לבד.

העיסוק בסוגיית אובדן כושר עבודה הוא נחלתם של רבים וטובים בישראל, כאשר מבין אלו קיימים בעלי מקצוע מומחים בתחומם, אשר להם ניסיון רב שנים בטיפול בהגשת תביעות בגין אובדן כושר עבודה, וכן אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

העיסוק בתחום זה, אשר מהווה בבסיסו עניין בעל אופי משפטי, מבוצע בעיקרו על ידי עורכי דין, אשר מומחיותם וניסיונם בתחום הופכים אותם לכתובת הטבעית לפניות מצד אזרחים החשים אבודים למול המערכת הבירוקרטית הגדולה והמשומנת של המוסד לביטוח לאומי.

במקרים רבים, גם במידה ופנייתו הראשונה של האזרח בתביעה להכיר בו כזכאי לקבלת קצבה כספית מטעם גורמי הביטוח הלאומי נדחתה, מעורבותו של עורך דין בהליך, אשר בקיא במגוון ההליכים הבירוקרטיים הנהוגים במוסד לביטוח לאומי, יכולה להוביל לשינוי משמעותי ביחס לו זוכה האזרח מטעם גורמי המוסד לביטוח לאומי, ואף לבחינה חוזרת של פנייתו.

אף כי מבחינה פורמאלית הנהלים של המוסד לביטוח לאומי אמורים להיות ברורים ונגישים לכל אזרח, ללא כל הבדל ביניהם, הרי שבפועל, תמיד קיימים "קיצורי דרך" למיניהם, אשר מאפשרים לקצר תהליכים, ולהבטיח כי פנייתו של האזרח הספציפי לא "תיפול בין הכיסאות", אלא תטופל באופן מהיר, יעיל, וכזה שמבטיח את הסיכויים הטובים ביותר להצלחה, ולהקצאתה של קצבה כספית לאזרח אשר תועבר לחשבון הבנק שלו מדי חודש בחודשו.

מתי מומלץ לפנות לסיוע של עורך דין בבקשות לאישור קצבה?

התשובה הפשוטה היא – מוקדם ככל האפשר. מטבע הדברים, הטיפול בבקשתו של כל אזרח מבוצע באופן הדרגתי, שלב לאחר שלב, כאשר התנהלות חכמה מראשיתה של האזרח, המלווה בעורך דין מיומן, מגדילה במידה ניכרת את הסיכוי לתשובה חיובית, ולאישור הקצבה המבוקשת.

עם זאת, גם במידה ובקשתו של האזרח נדחתה, אין מקום להרים ידיים, כאשר גם במידה ונראה לכאורה כי הבקשה נדחתה מטיעונים "ענייניים", הרי שלא תמיד טיעונים אלו יעמדו בפני בחינה קפדנית, המבוצעת מטעם בעל מקצוע בתחום.

מסיבה זו, ובמידה ובקשתכם לקבלת קצבה סורבה, מומלץ בחום לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עורך דין מיומן ובעל ותק, אשר יוכל להדריך אתכם כיצד יש לפעול לצורך מימוש זכויותיכם החוקיות, באופן מלא ולשביעות רצונכם המלאה.

ראו גם:

פנייה לעורך דין לפני התביעה

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!