כרטיס קאשבק – מה זה וכיצד הוא יכול לשרת אותנו?

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

כרטיס אשראי, כידוע, משמש אותנו לביצוע הוצאות, בין אם זה לצרכים אישיים ובין אם זה לצרכים עסקיים ואחרים. הכרטיס מהווה כלי נוח וזמין לתשלום עבור מוצרים ושירותים, בכל עת ובכל מקום. המטרה של חברת אשראי אשר מספקת לנו את הכרטיס, היא שנשתמש בו כמה שיותר, במקום להשתמש במזומן ובאמצעים אחרים לתשלום.

בשביל שנרצה לעשות זאת, החברה מייצרת הטבות ותמריצים שונים שמושכים אותנו להשתמש כמה שיותר בכרטיס. בסופו של דבר, לא רק החברה מרוויחה מכך אלא גם אנחנו. ככל שאנחנו מבצעים יותר עסקאות דרך הכרטיס, כך אנחנו יכולים ליהנות מיותר תמריצים והטבות. זה מגולם בערך כספי מסוים.

זה הייחוד של כרטיס קאשבק. כרטיס שבבסיסו, מאפשר לנו לבצע עסקאות ולקבל החזרים כספיים בדמות נקודות בהן אפשר להשתמש לצורך רכישות שונות. למשל, אם אנחנו רוכשים מוצר מסוים בעלות של 1000 שקל, אזי שחברת האשראי קובעת, על פי ערכים ידועים ושקופים ללקוח, כמה נקודות נקבל על עסקה זו. נוכל לצבור את הנקודות ובשלב מסוים לממש אותן להנחה על מוצר או שירות מסוים.

איך זה יכול לשרת אותנו?

יהיו שיטענו שהאופן בו כרטיס קאשבק מעודד את הצרכנים לבזבז יותר כסף ולא בהכרח משרת אותם. זו התייחסות לא נכונה לכרטיס ולאופן בו הוא עובד.

נכון שאנחנו נהנים מהטבות דרך הכרטיס, רק אם אנחנו מבצעים הוצאות שונות, אך מאחר ואותן הוצאות הכרחיות מבחינתנו, אז מוטב שנרוויח מהן ולא נשלם עליהן במזומן או באמצעים שלא נוכל ליהנות מהם. כרטיס קאשבק מאפשר לנו גם לבצע את הרכישה וגם ליהנות ממנה ברכישה הבאה.

אותן רכישות שאנחנו יכולים לבצע בעתיד, בזכות הנקודות שצברנו, יכולות להיות אף הן הכרחיות עבורנו. כלומר, אנחנו לא מתחייבים לקנות דבר מסוים אלא אנחנו יכולים להשתמש בנקודות כשיש לנו צורך לבצע רכישה מסוימת. כך אנחנו חוסכים בעלויות ומשתמשים נכון יותר בכסף שעומד לרשותנו.

חשוב לציין, סך הנקודות שאנחנו יכולים לצבור נקבע מראש על ידי חברת האשראי על פי אחוז מסוים מכלל הקניות שנעשה. כלומר, מראש אנחנו יודעים כמה נקודות נצבור בכל קנייה. מעבר לכך, החברה גם מציעה לנו מסגרת אשראי נוספת מלבד זו שיש לנו בבק וכן פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה.

למי זה יכול להתאים?

בעיקרון, כל אחד יכול ליהנות מכרטיס קאשבק, אך באופן טבעי, מי שמבצע יותר עסקאות, יותר רכישות, בפרט גדולות, ייהנה ממנו יותר.

אם אנחנו קונים מוצרים בסיסיים במכולת או בחנות אחרת, סכום הנקודות שנצבור לא יהיה גדול. לעומת זאת מי שרוכש באמצעות הכרטיס, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, כרטיסי טיסה או דברים אחרים בעלי ערך גבוה, יכול לצבור הרבה יותר נקודות ואז ההטבות הן משמעותיות יותר.

כרטיס קאשבק

כרטיס קאשבק

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!