ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלהאם עברת תאונה כלשהי אשר הותירה בך נזק רפואי שהשפיע על כושר העבודה שלך, באופן חלקי או מלא, גם אם אינך עובד, דע כי ביכולתך לקבל פיצויים על כך, באמצעות רכישת ביטוח ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה. בדרך כלל, קבלת קצבה ופיצויים בגין אובדן כושר עבודה, מותנית בהגשת תביעה לביטוח הלאומי. בהגשת תביעה זו על הנפגע לכלול הוכחת המקרה והצגת האישורים המתאימים. הגשת התביעה אפשרית במקרה זה ככל שהנפגע עובד ומבוטח בביטוח אובדן כושר עבודה דרך עבודתו או ככל שהוא עצמאי והפריש זאת עבור עצמו. 

ואילו, ישנה האפשרות שלא להוות תלות בביטוח הלאומי או במקום עבודה, ולדאוג לכל מקרה רפואי שלא יקרה, מראש, במצב בו חלילה יגרם לך אובדן כושר עבודה. זאת באמצעות רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה, ודאגה לשלוות עתידך, בראש שקט וברוגע. והכל באמצעות פעולה פשוטה של רכישת פוליסה מתאימה. ישנם מיני מסלולים בחברות שונות המתמחות בכך, וביכולתך לבחור במסלול המתאים ביותר עבורך, כמתאים וכמועדף עליך.

מהו אובדן כושר עבודה? כיצד אדע אם אני זכאי?

אובדן כושר עבודה הוא מצב אשר גרם לך לאבד את כושר העבודה שלך, באופן חלקי או מלא, לזמן קצוב או בלתי קצוב. בגין אובדן כושר עבודה, מתקבלים פיצויים ע"י הביטוח הלאומי, וכן כאמור, קיימות אפשרות קצבה מביטוח. לעניין הביטוח הלאומי, החוק מתייחס לשני סוגי פגיעות עיקריים. שני סוגי הפגיעות מהותם כמובן פגיעה מעבודה, במצב בו נפגע עובד תוך כדי ביצוע עבודתו. רמת הפגיעה תהא כזו אשר אינה מאפשרת למבוטח המשך עבודה, באופן חלקי או מלא, כאמור, לזמן קצוב או לצמיתות. 

ברמת החוק, שני סוגים הפגיעות מתחלקים לשתי קבוצות זכאות: תאונת עבודה ומחלת מקצוע. תאונת עבודה היא אירוע חד פעמי, שהתרחש בזמן העבודה, בנסיעה אל או בחזרה מהעבודה. סוג המקרה השני הוא מחלת מקצוע שהיא מצב רפואי מתמשך, שארע כתוצאה מפגיעת עבודה. כאן, מדובר כאחד האירועים המופיעים ומוגדרים מראש בתקנות המיוחדות של הביטוח הלאומי. במקרה שאכן מאושרת תביעת אובדן כושר העבודה, מאושרת גם תביעת הפיצויים, ומתקבלים דמי הפגיעה. דמי הפגיעה יתקבלו בשיעור של כ-75 אחוזים מההכנסה החייבת בדמי ביטוח, בשלושת החודשים הקודמים לתאונה, בנוסחה של חלקי 90, ועד למקסימום דמי הפגיעה לכל היותר.

מהו ביטוח אובדן כושר עבודה ומדוע הוא כה חשוב עבורי?

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח אשר נועד להבטיח עבורך קבלת קצבה חודשית, גם אם אתה מובטל ואינך עובד, במקרה שבו אכן ייגרם אובדן כושר עבודה עקב נזק רפואי כלשהו, וללא כל תלות בביטוח הלאומי או באישורו. 

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא רכיב בקרן הפנסיה או בביטוח המנהלים, של כל אדם, אשר דואג לרווחת העתיד שלו, במקרה שבו אכן תזקק לכך. באמצעות רכישת הביטוח, אתה דואג להבטיח לעצמך תשלום קצבה חודשית, במקרה בו לא יהיה אפשרי עבורך להשתכר ולהתפרנס. ביטוח זה למעשה, מאפשר לך מחיה ועבודה בשקט נפשי, ודאגה לרווחת עתידך.

מבחינת מחירים עבור ביטוח אובדן כושר עבודה,, כמובן שישנם סוגים רבים של ביטוחים פנסיוניים שמאפשרים זאת, ובאפשרותך לבחור את המועדף עליך, וכן את המסלול הנכון לך, בעצמך. חשוב שההתאמה תיעשה מול איש מקצוע המתמחה ומקצועי בתחום. הן מבחינת התאמה למחיר, תנאים, מצב רפואי קיים ועוד. שים לב, כי בהתאמה לבחירת המסלול הנבחר, משתנה גובה הסכום שיתקבל, כקצבה חודשית (כך למשל, לא כל ביטוח אובדן כושר עבודה כולל גם ביטוח נכות, וישנם ביטוחים שאין להם כיסוי ממצבים מסוימים אחרים, כמו חלילה מוות). 

ביטוח אובדן כושר עבודה באמצעות קרנות פנסיה הוא ביטוח אובדן כושר עבודה מצוין, שכן לרוב, מדובר בביטוח מקיף במיוחד. לעיתים, גם במצבים בהם נגרם אובדן כושר העבודה כתוצאה ממחלה קיימת שהתהוותה עוד טרם רכישת הביטוח. מבחינת ביטוח אובדן כושר עבודה השוואה, כמובן שאלו המקיפים ביותר הם הטובים ביותר, והם גם יעלו בהתאם, אולם משתלמים באופן מהותי ובמיוחד.

פיצויים לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה

ככל שאתה מובטל, כאמור, אך הסדרת ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה, דע כי אתה זכאי לפיצויים, ללא צורך בהוכחת תביעה. הפיצויים אשר תוכל לקבל יהיו משמעותיים, ויבהירו עבורך את התקופה הלא פשוטה של אובדן כושר העבודה, מבלי היכולת להתפרנס. מדובר על קבלה של פיצויים כגמלה וקצבה. בלשון החוק והביטוח מימוש וקבלת דמי פגיעה עבור האירוע הרפואי שארע והותיר אותך במצב אובדן כושר עבודה

בחישוב אופי וכמות הפיצויים ילקחו בחשבון מספר רק של פרמטרים וגורמים, ביניהם פרמטרים פיזיים ומנטליים, פשוטים ומורכבים מן המציאות שלך, למען בדיקת שגרת יומו של המבוטח.  יבדק בין היתר על ידי הביטוח שלך האם השגרה השתנה, מה היה קודם לאירוע, מה מתרחש כעת, האם צפויה חזרה לשגרה בקרוב או פגיעה ממשית מתמשכת. גם פעולות פשוטות לכאורה, נלקחות בחשבון, לשם השלמת התמונה. כך לדוגמה, פעולות כמו אכילה, הליכה, נהיגה ועוד נמדדות ונבדקות. בנוסף לכך, נתון משפיע במיוחד הוא זמן ההחלמה המשוערך, שגם משפיע רבות על כמות ואופי דמי הפגיעה שיתקבלו. כלומר, הבדיקה היא מקיפה במיוחד, ולכן חשיבותו של ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה משמעותית במיוחד.

כיצד אדע האם אני זכאי למימוש ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה?

בכל מצב שבו אינך עובד, והתרחש בחייך מאורע שכלל סיטואציה רפואית פתאומית, שמנעה ומונעת ממך המשך עבודה. וכן במצבים בהם מצב רפואי מונע ממך תיפקוד או תיפקוד סביר במהלך עבודה, כפי שתפקדת קודם לכן., דע כי ככל הנראה, הינך זכאי לפיצויים בגין זאת והפעלת הביטוח אכן מזכה. צור עימנו קשר ונשמח לסייע בהסדרת ביטוח אובדן כושר עבודה עבורך, באופן מותאם אישית לך.

ביטוח אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!