נזק מים לדירת מגורים וביטוח מבנה איך מתמודדים?

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

הצפת מים בלתי צפויה או פיצוץ מפתיע בצנרת, הם אף פעם לא נעימים יותר מידי. אך כשהם קורים במבנה שלכם וגורמים לנזק משמעותי, אז מגיע לכם לקבל את הזכויות שמגיעות לכם מטעם חברת הביטוח שמעניקה לכם ביטוח מבנה, ולהצליח להשתקם למרות הנזקים הכספיים. איך זה קורה? מי אחראי למערך הפיצויים? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

 

תביעת נזקי צנרת

במקרה בו המבנה אשר בתוכו התרחש פיצוץ הצנרת, מבוטח בביטוח מבנה – לכאורה אתם יכולים להיות מרוצים. הרי יש לכם ביטוח! אך למעשה, כלל לא פשוט לקבל את כספי הביטוח מאת חברת הביטוח, כך שהמערך של תביעת נזקי צנרת יכול להסתבך ולהותיר אתכם מבולבלים למדי, וללא הזכויות שמגיעות לכם ביושר.

תביעת ביטוח נזקי צנרת

אם גם אתם רוצים להצליח בתביעת ביטוח נזקי צנרת, ההמלצה היא לא להסתפק בדרך הפורמלית של הגשת התביעה מול חברת הביטוח, כיוון שללא המומחיות הנדרשת, אתם עלולים להישאר ריקניים וללא שמץ של תוצאה. אז איך מנהלים תביעת ביטוח נזקי צנרת כמו שצריך? על ידי עורך דין נזקי צנרת, אשר יש לו את הניסיון והמומחיות להוביל את התביעה שלכם להצלחה מלאה שתאפשר לכם להתמודד עם הנזק שנגרם לכם בעקבות הצפת המים.

 

למה חשוב לקחת שמאי פרטי מטעמכם לאחר נזק צנרת לדירת מגורים?

לאחר נזק צנרת לדירת מגורים חשוב שיהיה שמאי רכוש מטעמכם אשר יערוך חו"ד שמאית בקשר עם נזקי המבנה שנגרמו לדירתכם. השמאי מטעמכם, הינו שמאי פרטי והוא יערוך  חו"ד שמאית עבורכם בנוגע לנזק שנגרם למבנה הדירה. כמובן שגם חברת הביטוח תשלח שמאי מטעמה אשר יערוך  דוח שמאי עבור חברת הביטוח בנוגע לנזק לדירה. במידה ויהיו םערים בין שתי חוו"ד ניתן להגיע למשרדי לייעוץ, אני אבדוק  מהם הנסיבות בהם נגרמו הפערים בין שתי בחו"ד ובמקרה הצורך נגיש תביעה כנגד חברת הביטוח בגין הפרשים אלו.

 

עורך דין נזקי צנרת

ברגע בו אתם מקבלים את הליווי המקצועי של עורך דין נזקי צנרת, אתם יכולים להיות רגועים כי הכול יתנהל בצורה מקצועית, ואתם תשפרו את הסיכוי לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, וכך תוכלו להשתקם בקלות ובמהירות. עורך דין נזקי מים יעמוד לצידכם לאורך כל התהליך של התביעה, ויאפשר לכם לקבל את הזכויות שמגיעות לכם, כך שחברת הביטוח תישא בעלויות הנדרשות כמו גם בעלות הנזקים שנוצרו מן פיצוץ הצנרת או הצפת המים.

לסיכום: עורך דין נזקי צנרת – אלעד רייך עורך דין

אם אתם מעוניינים בעורך דין נזקי צנרת מקצועי ואיכותי, ההמלצה היא לקחת את הליווי המנוסה של אלעד רייך עורך דין. לאלעד רייך עורך דין יש את כל הניסיון והידע המקצועי הנדרש, על מנת להוביל אתכם בתביעה לעבר ההצלחה.

 

 

 

 

 

 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!