ביטוח אובדן כושר עבודה

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

פוליסת אובדן כושר עבודה היא דבר חשוב ביותר. היא מבטיחה לכל אדם לקבל כסף במידה והוא נמצא כבלתי כשיר לעבודה לפרק זמן קצר או ממושך, קבוע או זמני. גם אם אתם צעירים, חזקים ונמרצים ואתם בטוחים שלכם זה לא יכול לקרות, חשוב שתדעו כי אובדן כושר עבודה, הוא מצב שכל אדם יכול להתמודד אתו בשלבים שונים בחייו בשל סיבות שונות ועל כן, אין ספק שכדאי שהוא יבטח את עצמו בפוליסה המדוברת.

 מדוע פוליסת אובדן כושר עבודה היא דבר חשוב?

אין ספק שאף אדם לא יכול לדעת עם איזה דברים הוא יתמודד במהלך חייו. לצערנו, לא מעט אנשים בריאים וחסונים, נאלצים להתמודד עם מחלות או פציעות שנוחתות עליהם ללא שום התרעה במהלך החיים וגורמות להם לחוסר יכולת לפרנס את עצמם ואת בני המשפחה שלהם. פוליסת אובדן כושר עבודה למעשה מבטיחה פיצוי כספי חודשי במקביל לשחרור מתשלום דמי הביטוח השוטפים. מדובר על חלופה למשכורת למשך כל התקופה שבה האדם איננו יכול לעבוד. הקצבה החודשית תהיה בגובה של 75 אחוז מהשכר שלכם והיא תבטיח לכם להתפרנס בכבוד וכן תסייע לכם לשמור על רמת החיים אליה הורגלתם.

 מה עושים כאשר חברת הביטוח איננה מוכנה לשלם את הפוליסה?

 כאמור, פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה היא דבר חשוב ביותר. יחד עם זאת, ישנם אנשים שעל אף שביטחו את עצמם בביטוח המדובר, נתקלים בקשיים מול חברת הביטוח כאשר הם מתמודדים עם מצב של אובדן כושר עבודה. לא פעם חברת הביטוח תנסה לטעון כי האדם פגע בעצמו בכוונה בכדי להפעיל את הפוליסה או שלא פעם חברת הביטוח תמצא כל מיני סיבות לא לשלם את הסכום שהיא נדרשת לשלם בהתאם לפוליסה והאדם ימצא את עצמו מפסיד מכל הכיוונים שכן, מצד אחד הוא שילם סכום נאה מדי חודש בחודשו עבור פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה ומצד שני, כאשר מגיע מצב שבו הוא זקוק לסיוע של חברת הביטוח, הוא לא מקבל את מבוקשו ובהתאם לכך, הוא לא יכול לדאוג לפרנסתו ופרנסת בני המשפחה שלו. במקרה שכזה, לא כדאי להתמודד עם הסיטואציה באופן עצמאי, אלא כדאי לבחור בשירותיו של עורך דין העוסק בתביעות ביטוח אובדן כושר עבודה. עורכי- דין אובדן כושר עבודה מכירים היטב את כל הטיעונים של חברות הביטוח השונות במקרה של תביעות מעין אלה ויודעים כיצד להתמודד עימם בצורה הטובה ביותר, על מנת להפיק לכל אדם את המקסימום מהתביעה שהוא מגיש.

כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום תביעות אובדן כושר עבודה ועל כן, טרם אתם בוחרים עורך דין מעין זה, בדקו היטב איזה עורך דין ידוע כמקצועי ביותר בתחום, בעל ניסיון רחב היקף, מוניטין, ותק וכמובן, המלצות רבות של לקוחות מרוצים שבחרו בשירותיו וקיבלו את המקסימום בתום תהליך תביעת חברת הביטוח בגין אובדן כושר עבודה. 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!