רפורמה חדשה בביטוח אובדן כושר עבודה

בחירת עורך דין זה לא משחק! ההמלצה שלנו –
עו"ד הראל יטיב!

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

באוגוסט 2017, נכנסה לתוקפה רפורמה חדשה בביטוחי אובדן כושר עבודה. במסגרת רפורמה זו, נקבעה הוזלה דרמטית בעלויותרפורמה חדשה בביטוח אובדן כושר עבודה הפרמיה לצד מגוון שיפורים שהוכנסו בתנאי הפוליסות, כדי להתאימן באופן מיטבי לצרכיהם של המבוטחים בביטוחי אובדן כושר פרטיים. בהתאם לשינויים אלו, ניתן לחסוך כיום סכומי כסף משמעותיים על ביטוחי אובדן כושר עבודה וליהנות מכיסוי ביטוחי משופר.מהי מטרת הרפורמה החדשה בביטוח אובדן כושר עבודה, מהם היתרונות שהיא מציעה למבוטחים ואיזה פוטנציאל חיסכון גלום בביטוחי אובדן הכושר החדשים? על כל אלו ועוד נדון בהרחבה בשורות הבאות.

מה מטרת הרפורמה החדשה בביטוח אובדן כושר עבודה?

הרפורמה החדשה בשוק ביטוחי אובדן כושר העבודה נועדה כאמור לא רק להפחית באופן דרמטי בעלויות הביטוח, אלא גם ליצור אחידות בתנאי פוליסות האכ"ע ששווקו עד אותו יום מטעמן של חברות הביטוח. האחידות בתנאי הביטוח מביאה תועלת רבה למבוטח בכך שהיא מונעת הישנות של מקרים שבהם חברת הביטוח דוחה על הסף תביעות פיצויים בגין אובדן כושר עבודה, תחת הטענה שהן נופלות תחת ההחרגות והסייגים לפוליסה. כעת, משהפכו פוליסות אובדן כושר העבודה של המבטחות השונות לאחידות – קל בהרבה להבין מהי חבותה של חברת הביטוח כלפי המבוטח, וליהנות מהשקט הנפשי הנלווה לכך שהכיסוי הביטוחי שמספקת הפוליסה אכן יכסה אותנו במידה ונזדקק לו. יתרה מכך, כמות המחלוקות מול חברות הביטוח המגיעות לפתחם של בתי המשפט בישראל מאז נכנסה הרפורמה בביטוח אובדן כושר עבודה לתוקף, במגמת ירידה מתמדת.

מה השתנה בביטוחי אובדן כושר עבודה בעקבות הרפורמה החדשה?

בין השינויים הבולטים ביותר בפוליסות אובדן כושר עבודה של ימינו לעומת הפוליסות טרום עידן הרפורמה, ניתן למנות את השינויים שלהלן:

  • פוליסות אחידות – הודות לרפורמה בביטוח אובדן כושר עבודה, בכל פוליסת אובדן כושר עבודה ניתן למצוא כיום סעיף המבטיח פיצויים בשיעור של עד 75 אחוזים משכרו החודשי של המבוטח, בקרות אירוע ביטוחי הגורם לאובדן כושר עבודתו. גם בפן השירותי, המצב החדש מחייב את חברות הביטוח לעשות מאמץ ניכר יותר עבור הלקוחות – הן המצטרפים והן הקיימים, ולעמוד בהתחייבויותיהן כלפיהם.
  • נוסחים ברורים יותר של תנאי הפוליסה, החריגים והסייגים בה – בעקבות הרפורמה, מחויבות כיום חברות הביטוח בישראל לדייק את ניסוחי התנאים המופיעים בפוליסות אובדן כושר העבודה, כך שלא יוותרו ספקות באשר לחובתן כלפי המבוטחים בהתרחש מקרה ביטוחי המזכה את הלקוח בפיצויים.

הרפורמה החדשה היא הזדמנות לחיסכון משמעותי!

תוצר לוואי חיובי נוסף של האחדת הפוליסות, הוא פתיחת שוק ביטוחי אובדן הכושר לתחרות רבה יותר, שמאפשרת לציבור המבוטחים לבחור בפוליסת אובדן כושר העבודה המשתלמת ביותר עבורם מבלי להתפשר על גובה הכיסוי הביטוחי. במידה ותשכילו לפנות להתייעצות מקדימה עם מומחה מתחום ביטוחי אובדן כושר העבודה, תוכלו לקבל סקירה מקיפה של פוליסות אובדן הכושר הנמכרות על ידי חברות הביטוח שונות, היתרונות והסייגים שלהן, ולבחור מתוכן את הביטוח המתאים ביותר לצורכיכם.

יועץ ביטוח יכול לבדוק עבורכם גם אם יש לכם כפל ביטוחי אובדן כושר עבודה, שבעקבותיו ייתכן ואתם משלמים פרמיות מיותרות, ולוודא שהפוליסה שרכשתם או שאתם מעוניינים לרכוש אכן מנוסחת בהתאם לחקיקה העדכנית. ולא פחות חשוב מכך: ייעוץ ביטוח ממומחה יאפשר לכם להיות בטוחים שהכיסוי הביטוחי בפוליסת אובדן כושר העבודה שבבעלותכם, אכן תואם את אורח החיים שלכם, ומספק לכם כיסוי הולם במינימום עלויות. סביר בהחלט להניח כי לאחר בדיקת מוצרי הביטוח שלכם מול יועץ ביטוח תגלו שחסכתם אלפי שקלים והרווחתם שקט נפשי שאי אפשר למדוד בכסף.

אולי יעניין אותך גם:

הבחנה בין ביטוח מקצועי או עיסוקי

רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה חלקי

מהם דמי פגיעה?

כדי לא להישאר לבד בוועדת החלטות לגבי הזוכיות הרפואיות פונים לעו"ד הראל יטיב!
השאירו פרטים וקבלו הצאת מחיר שלא תוכלו לסרב

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!